خانه تکانی در تورهای آشناسازی ایران

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از تهیه و ابلاغ شیوه‌نامه تورهای آشناسازی ایران برای خارجی‌ها خبر داد. محمدابراهیم لاریجانی، برگزاری تورهای آشناسازی را یکی از ابزارهای تبلیغات گردشگری دانست و درباره شیوه‌نامه‌ای که تهیه و ابلاغ شده است به گفت: تورهای آشناسازی این امکان را فراهم می‌کند تا افرادی از کشورهای بازار هدف ایران واقعیت‌های کشور، جاذبه‌ها، کیفیت خدمات و امنیت را از نزدیک ببینند، بنابراین یکی از تکنیک‌ها و ابزارهای موفق بازاریابی برگزاری تورهای آشناسازی است که همه کشورهای پیشرو در گردشگری آن را انجام می‌دهند. وی افزود: سال…