گردشگری در عصر دیجیتال

امروزه ارتباطات تجاری و شخصی مردم، تبادل اطلاعات و معاملات به روش‌هایی صورت می‌گیرد که قبلاً حتی تصور آن نیز ممکن نبود. ترکیب سیستم‌عامل‌های دیجیتال، محتوای تولیدشده توسط کاربر و بازخورد آن، تعاملات رسانه‌های اجتماعی، خدمات مکان‌یابی جهانی، و استفاده از داده‌های بزرگ و هوش مصنوعی، همگی سبب گردیده که مردم تجارب و اطلاعات خود را در تمامی زمینه‌ها به اشتراک بگذارند. و این امر در نتیجه پیشرفت‌های پی‌درپی ارتباطات مخابراتی، کامپیوتر، پایگاه‌های اطلاعاتی، شبکه، اینترنت، فناوری تلفن همراه و بی‌سیم، سیستم‌های موقعیت‌یابی جهانی و گوشی‌های هوشمند، به نسبت سایر…