کنفرانس گردشگری بازاریابی و مهمانداری ژنو

درباره کنفرانس:
۱۸الی۲۰تیر ماه ۱۳۹۷/ July 9-11, 2018
در این کنفرانس علاوه بر ارائه مقالات،شما میتوانید به سخنرانی های سخنرانان بهترین اکادمی ها همچنین جلسات تمرین ذهنی در موضوعات انتخاب شده، که با موضوع کنفرانس و موضوعات مربوط به تجارت جهانی، مباحث بازاریابی و گردشگری است گوش  فرا دهید.

سخنران ها:

اهداف کنفرانس:

Conference Objectives

گردشگری در هزاره جدید!

در سطح جهانی، به ویژه در جنبه های اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و محیطی، تغییرات و تحولات زیادی رخ می دهد. در حالی که اقتصادهای توسعه یافته غول پیکر منابع زیادی برای جذب جمعیت عظیم به ملت ها و مقصد های توریستی خود دارند، اقتصادهای کوچک نه تنها برای هدایت سرمایه گذاری های عظیم در پروژه های گردشگری بلکه برای جذب گردشگران به مقصد مربوطه خود در شیوه پایدار آن را به چالش کشیدند.

سرمایه گذاری های بزرگ یک کلید برای اهداف گردشگری موفق!

گردشگری سرمایه گذاری های بزرگی را تأمین می کند. جذب سرمایه گذاری در مقیاس بزرگ بستگی به تضمین بازده جذاب دارد. در غیر این صورت، سرمایه گذاران، بانک ها و موسسات مالی نمی توانند سرمایه گذاری کنند. همچنین، برای اطمینان از موفقیت درازمدت در گردشگری همکاری میان سهامداران خصوصی و دولتی و سایر سهامداران باید باشد.

 

مباحث:

بازاریابی:
بازاریابی دیجیتال، تجارت الکترونیک، بازاریابی جهانی، نوآوری، بازاریابی مستقیم، بازاریابی B2B، رفتار خریدار، بازاریابی B2C، رفتار مصرف کننده، روابط مشتری و تجارب بازاریابی، ارتباطات بازاریابی، بازار و استراتژی بازاریابی، بازاریابی مگا، توسعه محصول جدید، قیمت گذاری و تبلیغات، مدیریت محصولات و خدمات، ارتقاء محصول، روش تحقیق و ابزار در بازاریابی، بازاریابی خدمات، شبکه های اجتماعی، بازاریابی مبتنی بر فناوری.

گردشگری:

گردشگری آشپزی، گردشگری فرهنگی، گردشگری ماجراجویانه، گردشگری جغرافیایی، گردشگری پزشکی، گردشگری دریایی، گردشگری مذهبی، گردشگری تفریحی، گردشگری مجازی، گردشگری سلامت، گردشگری حیات وحش

 

تاریخ های مهم!

چکیده یا کامل مقاله یا پایان نامه ارسال پوستر : آوریل ۱۰، ۲۰۱۸ مه ۳۱، ۲۰۱۸
آخرین تاریخ برای ثبت نام : ۳۰ آوریل ۲۰۱۸ میلادی ۲۵ ژوئن ۲۰۱۸
تاریخ کنفرانس : ۹-۱۱ ژوئیه ۲۰۱۸

 

مطالب مرتبط

Leave a Comment